Frokostfitness

Frokostfitness er til dig, der trænger til at få mere bevægelse ind, når du sidder på kontoret eller hjemmekontoret. Du kan finde inspiration og øvelser, hvis du sidder meget ned. 

Se mere på siden Frokostfitness: Hvis du sidder meget ned

Et kort træningsprogram med stræk- og skulderøvelser

10 minutters træning tre gange om ugen er nok til at forebygge mange gener ved skærmarbejdet. Programmet består af to dele: Fem små strækøvelser, som løsner op i over- og underarm, skuldre, nakke og skulderblade. Fire øvelser med elastik, som træner de muskler, du belaster mest, når du sidder længe ved skærmen: Underarmen, musklerne bag skulderbladene, trapez-musklen som forbinder hoved og skuldre, samt de små muskler i skulderen, som drejer armen, når du bruger musen.

Læs mere via dette link: https://www.kropogkontor.dk/bevaegelse-i-hverdagen/film-smaa-gode-oevelser

Fut i formiddagen er tilbage med første gratis fællestræning - ALLE kan være med

Dansk Arbejder Idræt udbyder gratis fællestræning hver formiddag kl. 10.00. Deltagelse sker via Facebook og nedenstående link. Det er muligt at streame de allerede afholdte fællestræninger, men ellers foregår det live, - så det er hver dag kl. 10.00, du kan koble dig på.

De fleste af øvelserne foregår på en stol, men du kan sagtens lave dem stående, hvis du vil have endnu mere fut i formiddagen.
Vær med via facebook: https://www.facebook.com/dai1929/posts/2160108330789169